FannyLuciaHenriksson

pepp

Kategori: Allmänt

va på veteran race i lördags och kollade när min kusin tävlade :) blev fan sugen på att skaffa en ET och köra ;)
resten av helgen har jag bara åkt skoter hela tiden. åkte till stugan och sov där tills idag. äntligen lätt mig burka på riktigt hahah, är så jävla seg lärd ;)
har heller inte kunnat sluta tänka på att jag ska få pierca naveln!!! mamma ska ta hem nålar imorrn från jobbet, sen kör vi förhoppningsvis.
blir inge bad på onsdag heller eftersom mitt öra är lite knäppt häh..

hade ju tydligen namnsdag idag också ;)


Kommentarer

  • Tess säger:

    Grattis! Men du , det är så kul , jag startade en NY tävling på bloggen igår , Veckans Blogg! Det är väldigt Simpelt och vinnaren blir Länkad på startsidan där det dagligen kommer in nyfikna läsare :)

    2014-02-10 | 10:44:58
    Bloggadress: http://tessvonolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: