FannyLuciaHenriksson

progress

Kategori: Allmänt

tycker det har varit en väldigt bra dag idag. klev upp tidigt så hann med allt och lite till. jobbade ganska bra enligt mig, inget jag brukar göra så..
sen har jag ju gått runt och skrytit om hur bra jag är på att åka skridskor. det första jag gör när jag går ut på isen är att vurpa eftersom jag glömt ta av skydden.... BRA DÄR APPLÅDER JA TACK!
åkte på feminine efter skolan, lika roligt som förra gången. svettades som en gris och hade typ håll för att ha skakat så mycket röv HAHA!
nu är jag hemma i sängen och ska vara duktig och plugga lite. ta igen allt..
är så glad över att jag om mamma har en bättre relation nu. det gör så otroligt mycket. älskar min mamma <3
hoppas ni haft en bra dag, godnatt :) 
 

Kommentarer

  • Emma Eriksson säger:

    hahahaha asså vurpan.. ;)
    och hahhaha det är så jobbigt att skaka röv!! men kul är det också!
    fanny det glädjer mig att det är bättre, hjärtegosen <3

    Svar: kul att gå med er brudar också :*
    puss gos <3
    Fanny

    2014-02-06 | 00:11:56
    Bloggadress: http://daydream.webblogg.se

Kommentera inlägget här: