FannyLuciaHenriksson

sanningen..

Kategori: Allmänt

nu har jag gått på bup i över ett år och mina problem har försvunnit men det har ändå kommit nya hela tiden.
nu är en tid då jag känner att allt bara är skit. inget verkar lösa sig längre, och gör det det så blir det samma två dagar efter. enda personen som kan ändra det är jag. men jag kan aldrig bestämma mig för att ta tag i det eftersom jag varje dag trycker ner mig själv och säger att jag inte kan ett skit, att det inte ens är värt att försöka. 
jag har väldigt lätt att ta åt mig saker, fast det inte ens är menat till mig. säger någon att jag är dåligt, fast det kanske bara var på skoj så sitter det hela veckan ut och jag mår dåligt. jag vänder någons kommentar till min egen och intalar mig själv att det är så. då slutar det inte så bra på kvällen.. 
det jag ska försöka jobba på nu är att sluta med mitt skadebetende som jag haft till och från i snart tre år..
då måste jag skita i vad andra tycker, inte ta åt mig småsaker, börja bestämma mig för saker, som att ta tag i skolan på riktigt och sen tro på mig själv. tex att jag verkligen är bra på att dansa fast det går dåligt för det mesta. hade jag varit dålig hade det inte gått så bra på tävlingarna som det gör nu.
det kommer vara svårt nu i början men jag ska fan klara detta nu. 
skärp dig nu fanny, du är du och du är bra som du är.
allt händer av en anledning och det kommer sluta lyckligt.
aldrig berättat detta för många, men nu kom det ut..
 
 

Kommentarer

  • Emma Eriksson säger:

    fanny som du säger så är det bara du som kan ändra på situationen, men du vet att det är många runt omkring dig som bryr sig om dig och som vill stötta dig när du behöver oss. Det är bara att slå en pling, det vet du! Styrkekramar från din Emma <3

    Svar: tack bästa emma, du är så bra <3
    Fanny

    2014-02-25 | 20:01:36
    Bloggadress: http://daydream.webblogg.se
  • Stinalarssob säger:

    Det är bara att höra av dig om du vill prata eller ha hjälp med något Fanny,
    Jag tror du kommer klara det här!
    Kramen!

    Svar: taack! kraam
    Fanny

    2014-02-25 | 22:00:14
    Bloggadress: http://stinatruelover.blogg.se
  • Josefin Norlén säger:

    åh fanny va ledsen jag blir av att du mår så här. du förtjänar de verkligen inte! du är en sån sjuukt bra person!! de här kommer du fixa de vet jag! du har alla oss till hjälp, pusspuss <3<3

    Svar: tack Josefin, känner redan att det börjar bli bättre <3<3
    Fanny

    2014-02-26 | 20:09:17
    Bloggadress: http://josefinnorlen.blogg.se
  • Ditt rep säger:

    Ily Fny. Alltid här för dig, oavsett!
    Bästa finaste vännen<3

    Svar: ily rep, puss bästa <3
    Fanny

    2014-03-04 | 14:29:12
    Bloggadress: http://Nattstad.se/enlina

Kommentera inlägget här: