FannyLuciaHenriksson

the morning - the weeknd

Kategori: Allmänt

dagen idag har varit lite seg men ändå kul.
gjorde labb på nk:n, stack mig i fingret fyra gånger för att kolla vilken blodgrupp jag hade. 
på median planerade vi inför tidningen vi ska göra, kommer nog bli bra :)
när jag kom hem var jag så jävla trött så somnade i nån timme. va less och depp när jag vaknade.
om inte jag gråtitpå en vecka så kan jag börja gråta åt vad som helst. idag var det åt att det kom vatten överallt när jag plockade ur diskmaskinen och att skosnöret var under foten i skon. så jävla obehagligt. hahah!
bara för att jag mår hyfsat bra en tid så kommer den dagen då allt rasar..
gick till jim istället för att bli lite gladare. vi städade så nu är det fiint :)
ligger i sängen nu och ska typ kolla film eller nåt, godnatt!
fick hem skoterkortet idag också :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: