FannyLuciaHenriksson

bilder överallt

Kategori: Allmänt

trodde att min blåskatarr hade försvunnit helt igår, men det kom tillbaks lite på kvällen och på morgonen var det inte kul.. ville inte gå på skolan men var tvungen.
gick över efter ett tag så dagen blev hyfsad. fick ju krama min lina igen <3
åkte direkt hem efter skolan, diskade och städade ihop och gjorde chokladbollar. sen nu har jag precis färgat ögonbrynen och ögonfransarna, blev väl lite bättre resultat men måste fortfarande fylla i :/
nu ska jag sova tror jag, känner mig så lättat på något sätt, jag och mamma pratade lite hur vi ska göra med allt, va inge bråk ikväll som det var imorse...


Mikael hollsten använde också mitt foto som jag la ut på Twitter till hans instagram :')


vet inte om jag sagt detta heller men jag försökte ju ta hål i örat så jag har två helix förut, men fick inte i örhänget, gav upp. så blev det denna gången också, måste typ göra hos en riktig men fan palla!! har inga pengar, eller tillstånd..

godnatt babes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: