FannyLuciaHenriksson

kämpa

Kategori: Allmänt

orkar inte berätta om så mycket nu förtiden. pallar inte pressen, känner mig tvingad till att skriva så nu tänker jag tyvärr bara blogga när jag har lust och om det hänt något spännande.
idag efter skolan så gick jag och mamma till bup. va där i två timmar ungefär och bara pratade. tror det blir bättre nu mellan oss för nu vet vi hur vi båda mår. 
ångesten är ju inte så bra heller. ska kanske börja få medicin, har velat det länge så att jag slipper skiten lite men hon sa att jag först skulle prova äta riktiga måltider och tider. eftersom jag inte äter nu.. ska träffa någon läkare också snart.
måste hålla mig positiv nu annars rasar jag så nu jävlar, jag vill detta!!!


Kommentarer

  • Josefin Norlén säger:

    gosan, finns om du vill prata! du är sjukt stark så kämpa på, du har alla oss i klassen bakom dig<3

    Svar: tack gumman <3!!
    Fanny

    2014-01-22 | 22:03:31
    Bloggadress: http://josefinanna.blogg.se
  • Emma Eriksson säger:

    fanny <3

    Svar: <3
    Fanny

    2014-01-22 | 23:00:57
    Bloggadress: http://daydream.webblogg.se

Kommentera inlägget här: