FannyLuciaHenriksson

spännisbög och naglar

Kategori: Allmänt

ligger nu i sängen i mitt nya duntäcke som jag fått av mamma i julklapp. sjukt härligt!
idag har jag träffat lina och niclas på stan, äntligen fick jag träffa min plupp!!
när jag kom hem fixade jag naglarna, sen tränade jag lite. borde nog köra lite lugnare (inte för att jag körde hårt) för jag höll på spy hahaha, mår fortfarande illa.. kanske för att jag stod upp och ner mest hela tiden..
sista dagen på lovet imorrn, ångesten inför skolan börjar komma och jag börjar oroa mig. vet att jag inte kommer klara av att jobba riktigt, ligger efter i saker och då blir det bara mer som trycker ner.. men får försöka..
godnatt gosar


Kommentarer

  • Josefin Norlén säger:

    men din störda unge, vilken jävla kropp du har!!

    2014-01-07 | 18:49:10
    Bloggadress: http://josefinanna.blogg.se
  • Anneline säger:

    Inspirerad av min blogg haha? La också upp en ryggbild typ igår haha puss

    Svar: åhh haha nää.. puss gos
    Fanny

    2014-01-07 | 22:45:40
    Bloggadress: http://eannelineh.blogg.se

Kommentera inlägget här: