FannyLuciaHenriksson

inlägget direkt från knas, VA?

Kategori: Allmänt

tar dagen kortfattat eftersom jag helst bara vill sova.. 
började grina på idrotten när de andra dansade för att Josefin och oliver var så söta haha!
på median satt jag med panik, stress, irritation och hade svårt att andas. men nu är den där jävla artikeln klar.
efter skolan så köpte jag, josef och furis en subway macka och satt å åt på bussen, så jävla gott.
sen blev det dans, var ganska trött men gick väl bra :)
jag och mamma åkte på maxi sen och hade kul haha! 
sen gjorde hon en ansiktsbehandling på mig, sjukt sköööönt! åt kesella med digestive också, godaste som finns! 
min mamma är så go♡
nu ligger jag i sängen med en knä som gör svinont. ska lägga mig på spikmattan å sen sova, godnatt!


Kommentarer

  • Josefin Norlén säger:

    haha så jäva sööt som grät!<333
    det var himla kul att du följde med babe :*

    2014-03-19 | 22:21:23
    Bloggadress: http://josefinnorlen.blogg.se

Kommentera inlägget här: